Plaat waar ben je nou man? Kom op met die WE-300!

Iedereen die geïnformeerd heeft hoe het met me gaat, hartelijk bedankt. Waarom was ik even weg? Wel, ik kon niet van een eindeloos lang durende hoest afkomen. Je kent het wel, zo een die, als ie eenmaal begint, niet te stoppen is en waar je duizelig en hartstikke moe van wordt. Een soort familiekwaal. Ooit moesten mijn ouders de stad verruilen voor een dorp vanwege mijn kinkhoest die hele volksstammen uit hun slaap hield. Enfin, genoeg hierover want het gaat al iets beter. Mijn cursus nam de afgelopen weken trouwens ook veel tijd, maar dit geschreven hebbende zijn mijn excuses wel zo ongeveer op. Alaaf en Allee….hier is de nieuwe WE. Ik hoop dat jullie nog willen schrijven. Het woord is:

Evenaren (klik)

Deze WE loopt tot 15 april

Veel schrijfplezier

Melody   Marja   Narda   Regenboogvlinder    Myriam    Toppen&Dalen   Harrij    Smijling    Laura    Ria    Corja    Mrs.T.    Kakel    Ferrara
MdMama    Dick_Bär   Robbie    Dwarsbongel    Corja II    Wiebel    Reismm    Clair    Frederique    Plato    Rebelse    Anneke   Jackles 

Dit bericht werd geplaatst in WE-300. Bookmark de permalink .

58 reacties op Plaat waar ben je nou man? Kom op met die WE-300!

  1. Het WE300 woord vind ik niet zo belangrijk, fijn dat het weer de goede kant op gaat. Welkom terug!

  2. klaproos zegt:

    ha gelukkig plato, man, je laat wel veel mensen in de piepzak zitten zeg 🙂
    ik hoop dat je je nu inmiddels weer het heertje voelt,

    xxx

  3. Marja zegt:

    Hoera, daar ben je weer.

  4. Nou Plaat, je leeft gelukkig nog! Welkom terug!
    En ‘evenaren’ kun je deze afwezigheid vast nooit meer, dit was al veel te lang!
    Zal eens gaan denken pffffff…

  5. perikelen zegt:

    Welkom terug!
    Soms moet je inderdaad even een Time-Out nemen om aan jezelf te “werken” Hoop dat je echt goed bent opgeknapt XX

    Wilma.

  6. ria zegt:

    Jij bent niet te evenaren Plaat. Gelukkig ben je er weer ,zolang kunnen wij jou helemaal niet missen.
    groetjes, Ria

  7. Melody zegt:

    Fijn dat je er weer bent en hopelijk voel je je heel snel (gisteren graag) weer tiptopfit.

    http://melodymusic.nl/we-300-64/

  8. Myriam zegt:

    Aha, ik had het mij al afgevraagd. We werpen ons binnenkort op evenaren, en hopen dat je hoest beter is.

  9. Harrij Smit zegt:

    De oude plaat is dood, vive de nieuwe! Goed te horen dat het weer wat beter met je gaat. Maar of dat nu een goed excuus is om zo’n lastig WE woord op te hoesten??? Nou goed, evenaren moet misschien even bezinken.

  10. smijling zegt:

    ik ook blij heel blij

  11. Aha…daar is ie weer😄 . Gelukkig maar want je bent niet te evenaren.

  12. beaunino zegt:

    Blij je weer te horen. Nou ja, lezen. Laat dat geblaf maar achterwege hè?!
    Leuk woord. Ben benieuwd.

  13. Willie zegt:

    Fijn dat je er weer bent Plato, heb elke dag even gekeken of je er al weer was.
    Ik wist van de cursus, maar die hardnekkige hoest is echt niet leuk natuurlijk, ik wens je volledige beterschap.
    Sterkte.

  14. gewoonanneke zegt:

    Wat vervelend, ik hoor deze winter zoveel mensen die als ze het te pakken hebben heel lang in de lappenmand zitten en flink ook. Hoop dat je snel weer opknapt en zal eens na gaan denken over het woord.

  15. Ferrara zegt:

    Is dat even naar, zo ziek zijn. Moet wel heerlijk zijn om zo’n warm onthaal te krijgen, daar knap je vast nog sneller van op. Neem je tijd, wij zijn voorlopig wel zoet.

    Ondertussen zit ik als een broedse kip op het WE-woord

  16. beaunino zegt:

    Hoi Plato,
    Nou, ik heb er natuurlijk weer een gezellig zwartgallig verhaaltje voor je van gebakken hoor!
    Groetjes, Narda
    http://nardablog.wordpress.com

  17. Hallo Plaatje, de mijne staat er ook!

    Bruin worden…

  18. Myriam zegt:

    Hey Plato, hier ben ik met mijn bijdrage tot je WE-300!!! http://bubbliciouslyme.com/2015/03/24/evenaren/
    Groetjes!!! Myriam

  19. Harrij Smit zegt:

    En hier dan mijn derde inbreng voor WE-300:
    https://gedachtgedicht.wordpress.com/2015/03/24/en-de-karavaan-trekt-verder/
    met een – voor mij – zeer actueel onderwerp.

  20. minoesjka2 zegt:

    Fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat Plato! Eigenlijk nam ik inderdaad aan dat je afwezig was vanwege je cursus. Je had immers eerder al aangegeven dat daar veel tijd in ging zitten.
    Mooi woord trouwens weer., weet niet of ik al die hele snelle inzenders kan evenaren, daar moet ik nog even over nadenken, hangt ook een beetje af van wat ik vrijdag in het ziekenhuis krijg te horen (second opinion voor mijn arm)

    • Plato zegt:

      Minoesjka, het gaat niet om snel. Het gaat er om of je het leuk vindt om te doen en dat je qua verhaal even het beste uit jezelf haalt. Ik hoop dat je vrijdag een positief verhaal te horen krijgt, da’s nog belangrijker.

  21. smijling zegt:

    sorry linkje zelf even plaatsen voor mij
    http://smijling.wordpress.com

  22. Welkom Plato ,je ribbenkast zal ook niet prettig hebben aangevoeld en je buik.

  23. kakel zegt:

    Kinkhoest…Mijn dochter heeft het een paar jaar geleden gehad. Af en toe dacht ik dat ze erin bleef. Van dat hoesten wordt je hele lijf beurs!
    Maar je bent er weer en dat telt ❤
    Ik ben al met mijn bijdrage bezig…
    Fijn dat je er weer bent!
    Liefs kakel

  24. sonja zegt:

    Heel lang geleden in mijn weblog.nl tijd volgden wij elkaar…:-)
    Fijn dat het je beter gaat…maar die verdomde hoest zit mij ook al enkele weken dwars met alle ellende van jouw beschrijving.
    Ik weet…het gaat weer over!
    Groetjes,
    Sonja

  25. ria zegt:

    Plaat hier is mijn fictieve bijdrage; http://www.rias-weblog.nl/weblog/we-300-evenaren/
    Groetjes, Ria

  26. Corja zegt:

    Ha, Plato. Hoop dat het elke dag een beetje beter met je gaat!
    Hier is mijn bijdrage: https://ajroc.wordpress.com/2015/03/25/een-sterk-staaltje/

  27. Marika zegt:

    Fijn dat je er weer bent! Da’s niet fijn zo lang hoesten. Ik heb dat meestal 2 keer per jaar en dan 3 maanden lang. Je longen uit je lijf hoesten is erg vermoeiend en dan krijg je daar weer ‘complicaties’ door en zo blijf je bezig. In november naar de longarts geweest, heb nu een (nog ongebruikte) puffer voor als het terugkomt. Maar liever niet natuurlijk. 😉 Ik hoop voor jou ook dat het snel weggaat en wegblijft.

  28. sonja zegt:

    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog Plato, ik heb het beantwoord 🙂 maar wellicht word je daar over geïnformeerd door WP.
    Leuk dat ik je hier heb gevonden, en uiteraard volg ik je nu hier!

  29. kakel zegt:

    Hoi Plato,
    Hier kun je mijn bijdrage vinden!

    Marrakesh


    Groetjes Kakel

  30. sonja zegt:

    Hoi Plato,
    Ik zal me eens gaan verdiepen in het We-300…maar of ik me er ook daadwerkelijk aan ga wagen da’s nog maar de vraag, zo goed ben ik daar niet in.
    Je hebt antwoord op mijn blog 🙂
    Greetz,
    Sonja

  31. Ferrara zegt:

    Plato, mijn bijdrage staat en is een deels autobiografisch verhaal uit een ver verleden.
    http://ferrara-victoriene.blogspot.nl/

  32. Heb weer een poging gedaan. Dit keer wel een persoonlijk verhaal, daar deed het woord evenaren mij gelijk aan denken. http://meerdanmamma.blogspot.nl/2015/03/evenaren.html

  33. Robbie zegt:

    Ik zou dolgraag mee willen doen aan de WE-300 over ‘evenaren’. En het gaat niet over het midden van de aarde hoor…

  34. Dwarsbongel zegt:

    Goed je hier weer te zien! Ik heb ook een bijdrage gewrocht op het thema “evenaren”: http://dwarsbongel.blogspot.nl/2015/03/150331-we300-evenaren.html

  35. ingeding zegt:

    och wat naar! en goed dat je er weer bent, hopelijk uitgehoest ook voorlopig!

  36. Corja zegt:

    Plato, nog eentje. Om het af te leren…. 😉

    De lege lijst

  37. Robbie zegt:

    Komt er nog een UO-bijdrage? Die vond ik ook erg leuk.

  38. Rianne zegt:

    Nu maar hopen dat ik met mijn schrijfsel een aantal juweeltjes die hier geplaatst staan kan evenaren.. https://wiebeltjes.wordpress.com/2015/04/02/we-300-evenaren/

  39. clair1991 zegt:

    Hallo Plaat en alle anderen… het heeft lang geduurd maar ik heb de moed weer gevonden om wat neer te pennen. Mijn invulling van het WE evenaren vinden jullie hier https://clair1991.wordpress.com/2015/04/05/we-300-evenaren/

    dankjewel voor jullie eindeloze geduld:)

  40. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Fijn dat je er weer bent Plato. Dat hoesten is niet leuk. Hoop dat je er voorlopig weer vanaf bent. Of voor altijd, dat zou natuurlijk nog veel beter zijn.

  41. Frederique zegt:

    Ik vind het ook fijn dat je er weer bent. Ik heb uitkeken naar het nieuwe woord. Moest er wel even over nadenken, maar daarna stond het snel op papier.
    Mijn bijdrage staat hier:
    http://fredriguswereld.blogspot.nl/2015/04/moniek.html

    Liefs Frederique

  42. Margreet zegt:

    Nou..ik zie Plato al een hele tijd niet meer hier duss….. Hoe gaat het Willem??

  43. Margreet zegt:

    Pfff.. zie ik mijn reactie nergens?? 3x inloggen en nog niet geplaatst? Ik geef de moed weer op hoor.
    Waar ben je Plaat?? Ik lees dat men het fijn vindt dat je er weer bent maar hoezo…hij is alweer 3 weken weg!!

  44. Margreet zegt:

    ah..met terugwerkende kracht dus 😛

  45. Jackles zegt:

    Hi Plato, beter laat dan nooit zeg ik voor de zoveelste keer…

    WE-300: Evenaren

    P.S. Hopelijk ben je weer helemaal boven Jan!

Ja, schrijft u maar.....