WE-300 november


Tja, ik had al een week geleden een WE-300 moeten starten.
Maar er zijn de nodige gezondheidsproblemen in de familie en dat neemt veel tijd en aandacht.
Ik zal u er niet uitgebreid mee lastig vallen.
Die dingen gebeuren in het leven en we moeten er mee dealen.
Gelukkig tonen veel bloggers begrip. Ik bedank hen daarvoor hartelijk.

Met het gekozen woord, dat zowel een werkwoord- als een zelfstandig
naamwoord (MV) is, kunt u alle kanten op.


VALLEN

Geniet van het schrijven en… van het lezen.

Dit bericht werd geplaatst in WE-300. Bookmark de permalink .

43 reacties op WE-300 november

  1. Anoniem zegt:

    O wat naar Plato. Ik wens de getroffene van harte beterschap en jou heel veel sterkte.

  2. Rob Alberts zegt:

    Sterkte met de gezondheidsproblemen.
    Laat de moed niet vallen.

    Bemoedigende groet,

  3. Leuk dat we weer een opdracht krijgen.
    Ik zal weer meedoen.
    Maar eerst inspiratie opdoen.
    Heb gelukkig nog een hele maand….

  4. Matroos Beek zegt:

    Eerst en vooral het beste met de gezondheid van jezelf en je dierbaren.

    Een fijne schrijfuitdaging alweer. De hele dag vielen de blaadjes van de bomen. Als dat geen vallen is, dan is het in ieder geval toch dwarrelen…

    Dwarrelen

  5. gewoonanneke zegt:

    Het beste met de gezondheid in de familie dat gaat natuurlijk voor. Ik ga weer eens er over nadenken over het woord.

  6. djaktief zegt:

    Over vallen gesproken….bloggers laat je niet vallen en leven met gezondheidsproblemen valt niet mee. Het zal je vast opvallen dat ik probeer je woord te gebruiken maar daarbij val ik wel door de mand want ik ben niet goed in dit soort dingen. Toitoi daar waar het nodig is.

  7. Ferrara zegt:

    Sterkte voor jullie allemaal. Dank je wel voor het bijlezen. Als je weer eens tijd hebt moet je Gulliver maar helemaal lezen.
    Vallen … eens kijken waar ik uitkom.

  8. omabaard zegt:

    Het leven is vallen en opstaan. Hier in België zeggen we ‘iemand is ziek gevallen’ van ‘tomber malade’. Dit gebeurt wel meer bij het vallen van het blad. Ik wens jullie veel beterschap.

    • Anoniem zegt:

      Hier in België (Maasmechelen) had ik daar nog nooit van gehoord oma. Maar ik ga het aan Maria vragen. In Wormerveer zeggen ze niks. Mijn buren zijn jongeren. Die werken overdag. En op het marktplein kuiert dagelijks een stoet van oude dames (de meeste mannen zijn er al niet meer) met rollator naar markt of dorpshuis waar de koffie bruin is en de krant gelezen kan worden. Daar worden de kwalen fanatiek besproken. Het helpt niet maar het lucht ongetwijfeld op.
      Koffie in de Lorzie. Cor Bruin (de schrijver van Keteltje etc) zou verheugd zijn geweest. Ik pik er af en toe een vleugje nostalgische gezelligheid mee.

  9. MelodyK zegt:

    Gezondheid gaat voor alles, sterkte !!

    WE-300 #84

  10. hannekelive zegt:

    Voor zieke familieleden moet je de tijd nemen, dan is een schrijfopdracht niet zo belangrijk.
    Sterkte allebei

  11. reismeermin zegt:

    Oké, nu niet van je stoel vallen, maar kijk eens wie de blogpen weer oppakte!
    Veel beterschapswensen voor een ieder die dat nodig heeft.

  12. Ferrara zegt:

    Ik heb de WE-300 van september gecombineerd met die van november, zo heb ik de achterstand mooi weggewerkt.
    https://ferrara-victoriene.blogspot.com/2023/11/we-300.html

  13. bertjens zegt:

    test (ben weer eens e.e.a. kwijt)

  14. Anoniem zegt:

    Hey Plato, allereerst..
    Sterkte met de gezondheidsproblemen en familie.

    Het lijkt erop dat in mijn leven weer juist steeds meer op zijn plek valt 🙂
    Het lukte me zowaar weer om een We-300 eruit te persen.
    Leuk om weer eens een verhaal te kunnen schrijven!

    https://tasja72.blogspot.com/2023/11/we-300-vallen.html

  15. Geesje zegt:

    Ik heb er nog eentje geschreven 🙂

    WE300 ” (Ge)Vallen”

  16. Meneer Plaat, wij hopen dat alles goed is met u en de mensen die u na staan.
    Met Moeltje is het ook goed gekomen.
    Knuffel van de Boysz en de groeten van haar…

    Toet&Co: Vallen

  17. bertjens zegt:

    Eindelijk het verhaal over VALLEN. Nu weet ik niet hoe ik het hier moet krijgen. 🤔

  18. Dwarsbongel zegt:

    Ik wens je toe dat de gezondheidsproblemen goed zullen herstellen!
    Vandaag had ik het even op de heupen en dacht: laat ik even een “pakje”bezorgen in de vorm van een momenteel zeldzame deelname aan de WE300 uitdaging.
    Misschien wat aan de late kant, maar de datum van vandaag was een belangrijke inspiratiebron. 😉
    https://dwarsbongel.blogspot.com/2023/12/231205-vallen-we300.html

  19. Ferrara zegt:

    Ik hoop dat het bij jullie wat beter gaat, maar ik vrees van niet, het is hier zo stil.
    Meelevende groet.

  20. Lieve Plato je wordt gemist hoop dat je alle met alle zorgen kan dealen, ik denk aan je.

    https://liesbethblogt.nl/prins-doezels-vriendinnetje/

  21. Rob Alberts zegt:

    Ook ik kom even langs.

    Ik wens jullie het allerbeste.

    Opbeurende groet,

  22. Hoi Plato, het is mij eindelijk gelukt om een blogje te plaatsen na lange tijd. Ook even een effort van jouw kant en we zijn samen weer actief…succes!

Ja, schrijft u maar.....