We gáán naar de Ardénnen!!

Wij gaan morgen voor een klein weekje naar de Belgische Ardennen.
Google even op het plaatsje Barvaux, daar zitten we straks in een huisje,
halverwege een Ardèn.
Gelukkig staat het waterpas dus we gaan het leuk hebben daar, tenminste, dat moet haast
wel gezien het liedje dat Herman Finkers er ooit over schreef.

We gaan naar de Ardennen…
De frisse lucht is even wennen…
Vooruit met frisse tred
Het eerste couplet… etc.

Jullie hebben het vast wel eens gehoord. Zo niet, het staat hier ook onder als een soort uitgestelde zwijmel.

Na dat weekje ga ik (heb ik me voorgenomen) weer meer schijven want de inspiratie begint weer wanstaltige vormen aan te nemen. 
Natuurlijk kan ik jullie niet zonder WE-300 laten zitten. Maar word dus niet gramstorig als ik niet onmiddellijk linkjes zet want dat weekje op die Ardèn heb ik geen internet.

 

De WE voor de maand juli is:

Ontgroenen


Ik hoor nu al mensen mompelen; “wat een woord, wat moet ik daar nu mee?”🙂 Maar denk daarbij dat het altijd weer lukt. Tenslotte komen hier altijd linken naar de mooiste verhalen.

Veel plezier allemaal
en tot over een weekje.

Inmiddels verschenen:

Melody    Toet@Rozi    Corja    Ria    Myriam    Mrs T.    Ajroc
Marja    Ferrara    Dwarsbongel    Jackles    Plato    Kakel    AnneMarie
Rebelse

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in WE-300. Bookmark de permalink .

43 reacties op We gáán naar de Ardénnen!!

  1. christiene zegt:

    Plato, gefeliciteerd met je vejaardag!!
    wens je een vakantie met veel plezier.
    groetjes Christiene.

  2. Marja zegt:

    Die gekke Herman maakt er weer een feest van. Nogmaals gefeliciteerd en ga lekker genieten van die mooie Ardennen.
    Wij gaan puzzelen met jouw nieuwe thema.

  3. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een fijne vakantie en veel plezier. Rust goed uit, dan kunnen wij straks weer van je fantastische verhalen genieten.

    Liefs Frederique

  4. Villasappho zegt:

    Ik hou van Finkers maar dat woord ga jij lekker dennennaalden tellen.

  5. Rob Alberts zegt:

    Fijne dag, fijne week en fijne vakantie.

    Vrolijke groet,

  6. Jeetjemina zegt:

    Veel plezier in de Ardennen. Het is, zonder Plato, wel even wennen!

  7. Jeetjemina zegt:

    Hoe kont die avatar daar nou weer, is niet van mij,
    Gr Eva

  8. klaproos zegt:

    wauw wat heerlijk voor je plato, erg gezellig, en ik hoop ook dat het een beetje droog mag zijn, en neem dan toch maar je camera mee, want dat lijkt me geweldig om de ardennen door jouw ogen te zien:-)

    MUCHO plezieros,
    xxx

  9. minoesjka2 zegt:

    Heel erg veel plezier in Barvaux. Ik zat daar vorige jaar vlakbij en ben er diverse keren geweest voor de supermarkt (die bij ons park niet zat) En Durbuy is zeker een aanrader🙂 Trouwens, het is helemaal een schitterende omgeving. Geniet ervan.

  10. Ferrara zegt:

    Ha naar de Ardennen, groener kun je het bijna niet krijgen en dan zo’n WE bedenken. Veel plezier!

  11. Corja zegt:

    En dan een wandeling (?) langs de Ninglinspo. Een van de mooiste beken, waar het nog erg stil is. En ruig. Springen, klauteren, waden. Kortom, de natuur is daar precies zoals de naam van de stroom voorspelt…..

  12. Willie zegt:

    Haha, een Ardèn.
    Heel leuk, dat liedje van Herman Finkers, ik houd wel van dat droge.
    Nogmaals een fijne vakantie gewenst, hopelijk hebben jullie ook een paar droge dagen.😉

  13. Petr@ zegt:

    Heerlijk liedje van Herman Finkers!
    Ik krijg gelijk zin om naar de Ardennen te gaan, mag ik mee?😉

  14. Melody62 zegt:

    allereerst ook hier nog van harte met je verjaardag…
    heel veel plezier in De Ardennen….
    op jouw tijd zie ik je dan wel weer verschijnen.

  15. Rianne zegt:

    Veel plezier deze week… De Boyszzz hebben volgens mij al een idee….

  16. ria zegt:

    Ontgroenen. Ik zeg deze keer niks. Je moest eens weten wat ik denk… Het woord is net zo droog als Filkens
    Toch wens ik jullie een geweldige vakantie.
    Groetjes, Ria

  17. Marika zegt:

    Hele fijne vakantie, geniet ervan!!🙂

  18. Dwarsbongel zegt:

    Via medezwijmelaar Ria vernam ik van je verjaardag, maar die is al voorbij begrijp ik. Toch wens ik je alsnog een goede voortzetting en nog veel mooie jaren!
    Voor de WE300 kom ik nog terug.

  19. ‘Wij doen daar niet aan meneer Plaat’, maar wij heeften wel wat geschreven… https://wiebeltjes.wordpress.com/2016/06/29/we-300-ontgroenen/

  20. Corja zegt:

    Plato, ik weet het, je bent in de Ardennen. Misschien zit je daar wel in een grot, wie weet. Maar hier wordt gewerkt.
    Mijn bijdrage aan de WE van juli: https://ajroc.wordpress.com/2016/06/29/platos-grot/

  21. ria zegt:

    Hier is ie dan Pfff. Niks bijzonders, wel gelukt
    http://www.rias-weblog.nl/weblog/we-300-ontgroenen/
    Groetje en geniet maar fijn.
    Ria

  22. Myriam zegt:

    Ontgroenen wat een woord. Maar bon, ik heb mijn best gedaan😉 Het was een uitdaging. https://bubbliciouslyme.com/2016/06/30/platos-we-300-writers-challenge/

  23. smijling zegt:

    heb er niks mee sorry sls denk ik over of ik moet nog wat tijd vinden

  24. Corja zegt:

    En omdat het woord uiteindelijk nog wel meeviel, nog maar eentje: https://ajroc.wordpress.com/2016/07/03/in-spin/
    Heb je tenminste weer wat te doen, na je vakantie!🙂

  25. tagrijn zegt:

    Na een langdurige internetstoring vanaf 23 mei eindelijk weer internet en kan ik weer mijn rondje doen.
    Ik wens jullie heel veel plezier, ontspanning en wellicht inspiratie in de Ardennen. Volgens mijn laatste informatie is het daar nog niet ontgroend!

  26. Oeps. je leest dit dus niet als je geen internet hebt!
    Hoop dat jullie genoten hebben want de week is alweer bijna om..
    Wij zijn ook 6 dagen weggeweest, alleen ietsjes verder😉
    Goede thuisreis!

  27. Je bent al bijna terug..jullie hebben het vast leuk gehad! Had je geen ontwenningsverschijnselen??

  28. Marja zegt:

    Goedemorgen Plato,
    HIer is mijn bijdrage.
    Ik wens je nog een mooie dag.
    Groetjes,
    Marja

    http://rammelaars2.blogspot.com/2016/07/woekerend-onkruid_7.html

  29. Ferrara zegt:

    Dag Plato, je bent alweer een tijdje thuis. Hopelijk hadden jullie het naar de zin.
    Mijn bijdrage staat hier http://ferrara-victoriene.blogspot.nl
    Ik moet toegeven dat de bijdrage van Marja mijn inspiratiebron werd.

  30. Dwarsbongel zegt:

    Nu heb ik vakantie en heb direct kans gezien om een bijdrage te leveren aan de verzameling van Ontgroeningen: http://dwarsbongel.blogspot.nl/2016/07/1600714-we300-ontgroenen.html
    Ik hoop dat je hebt kunnen genieten van de Ardennen. Ach, vast wel!

  31. Jackles zegt:

    Verrassing! Ik heb al iets! Hier staat ie: https://dutchjackles.wordpress.com/2016/07/18/we-300-ontgroenen/

    Hoop dat je een mooie, inspirerende vakantie hebt gehad, Plato. En een mooie verjaardag. Liefs!

  32. Kakel zegt:

    Hoi Plato,
    Daar is-ie dan! Mijn bijdrage voor de WE.
    Zonnige groet!

  33. Kakel zegt:

    Sorry dat ik de link vergeten was te plaatsen.

  34. AnneMarie zegt:

    Goedemiddag Plato
    Beetje verlaat door de 4-daagse maar hier is hij dan.
    vr.gr. AnneMarie
    https://60plusenbewegen.wordpress.com/2016/07/25/we-300-ontgroenen/

Ja, schrijft u maar.....

