101: Koppieop

Enige tijd geleden werd ik benaderd door iemand die graag een WE-300 wilde schrijven maar geen eigen blog had.
Ik nodigde hem uit bij mij een gastblog te schrijven. Dat wilde hij wel en vervolgens publiceerde hij (onder de naam ‘koppieop’) een aantal WE’s. Deze werden door jullie goed ontvangen.
Onlangs kreeg ik een reactie van hem met daarbij een link. Deze klikte ik aan en… ja hoor, hij had de sprong gewaagd.

Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd zijn gloednieuwe site te bewonderen. Hij zal zeker blij zijn met jullie bezoek en reacties. Ook goede  Wordpresstips zijn welkom.

https://koppieopblog.wordpress.com

 

Dit bericht werd geplaatst in Gastblog. Bookmark de permalink .

11 reacties op 101: Koppieop

  1. Rob Alberts zegt:

    Leuk, ik ben gaan kijken.

    Natuurlijk kijk ik ook uit naar jouw nieuwe schrijfsels.

    Vriendelijke groet,

  2. Melody62 zegt:

    ik ga ff koekeloeren…

    enne heeeeel fijn dat je er weer bent!!
    Welkom terug…. en nu niet meer zo lang wegblijven hoor!

  3. ria zegt:

    Ik ben gaan kijken en ontdekte leuke schrijfsels.
    Kijk ook met verlangen uit naar jou schrijfsels.
    Groetje, Ria

  4. klaproos zegt:

    ik ben even gaan kijken plaatje, en lees een blog met mopjes….
    eigenlijk heb ik daar niet zo’n zin in weet je🙂
    ik zal later nog wel eens gaan kijken of er dan iets van mijn gading staat…
    ik vind het wél fijn dat jij er weer bent.

  5. Leuk, net even langs geweest!
    De moeite waard om te gaan volgen, dank voor de tip!
    Groetjesss

  6. minoesjka2 zegt:

    Leuk dat je deze blog promoot.
    Ga hem zeker volgen,🙂

  7. koppieop zegt:

    Plato, deze post had ik niet eerder gezien; alsnog mijn dank voor de verspreiding onder jouw uitgelezen volgelingen. [ uitgelezen:een merkwaardig woord. Hebben we het over personen, dan betekent het: van hoge kwaliteit; een uitgelezen boek hoeft dat niet te zijn]. Een aantal lezers heeft gereageerd, dat doet me goed maar het kost wel meer tijd dan ik dacht, om erop te reageren. Tot nu toe, met plezier. Ik wens jullie allemaal een goed weekend toe. Als het kan, ook met mooi weer.-

  8. ellyvandoorn zegt:

    Ik zal eens kijken. Alhoewel ik nog maar weinig volg 😊

  9. Willie zegt:

    Zijn weblog is zeker de moeite waard, Koppieop : ik wens u veel succes !

  10. staartje zegt:

    Leuk Plato: je bent zo een open podium

Ja, schrijft u maar.....

