ZOZ-of-toch-101?

Helaas, ik dacht dat ik nog wat had liggen. Maar het potje zwijmelsap is schoon leeg.
Dat komt vermoedelijk omdat ik van alle kanten zo verkouden ben, dat ik me niet
kan concentreren. Daarom komt de WE ook wat later. Enfin, de helft van de bloggers zit toch op facebook, doet aan legpuzzels, feuten of andere bijzondere zaken.

De een houdt van fijn Harry Potteren
Een ander gaat er juist van stotteren
Of ligt aan de pils
Voor elkeen wat wils
Maar Plato zit weer eens te snotteren.

Mensen, het zij zo. Als ik weer kan ademhalen
meld ik me!

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

46 reacties op ZOZ-of-toch-101?

  1. Jolie zegt:

    Oei… Beterschap..!

  2. ria zegt:

    Het verbaast me niet Plato. Het is ook echt snotterweer.Beterschap
    groetjes, Ria

  3. gewoonanneke zegt:

    Beterschap. Kleine troost je bent niet de enige niet dat dat iets toevoegt natuurlijk maar toch. gedeelde smart is halve smart……….. Hatsjoe

  4. kakel zegt:

    Dacht je na alle verbouwingsperikelen eens tijd voor jezelf te hebben, word je besprongen door een zware verkoudheid. Niet Maria aansteken (of heb jij het van haar gekregen?) In elk geval beterschap!
    Liefs Kakel

  5. anoniemandal zegt:

    Ach Willem toch, van harte beterschap en neem de tijd om echt goed uit te zieken hoor!

  6. Frederique zegt:

    Beterschap van een andere zieke. Hubbie werd begin van de week ziek. “Het valt wel mee, toch” zei ik. Maar het valt niet mee. Nu ben ik aan de beurt.Zo ziek en verkouden, bahhhh….

    Liefs Frederique

  7. Merel zegt:

    Veel beterschap
    Ik,dacht ik probeer het ook eens die 300 woordjes opdracht … Alleen het is niet zo gemakkelijk als ik dacht maar wie weet ik heb nog even tijd

  8. Corja zegt:

    Ach jee, lekker uitzweten onder de wol, hete grog, dampo smeren, vitamine C naar binnen werken. Of de natuur haar werk laten doen. In elk geval: van harte beterschap!

  9. Willie zegt:

    Toch een 101 eruit ‘geperst’.🙂
    Het heeft een leuk gedichtje opgeleverd.

    De bloggers hebben anders al aardig hun best gedaan op de WE, met meer dan 20 bijdragen.😉
    Ziek maar goed uit Plato, beterschap !

  10. Margreet zegt:

    Hee Plaat, je hebt mij toch niet aangestoken he, kuche kuche. En Willie heeft natuurlijk weer gelijk, af en toe ben je wel een beetje een zeurpiet over FB(vind ik veel leuker dan bloggen, heb er al veel leuks en interessants gevonden en heel snel (en meer) reacties)
    Beterschap, kruip maar lekker onde je wolletje🙂

  11. Marja zegt:

    Zwijmelen en snotteren. Arme ziel. Ik wens je spoedig herstel. De muziek denken wij er zelf maar bij.

  12. klaproos zegt:

    ach plato toch wat een pech is j e overkomen…
    een weekje en dan gaat het weer beter:-)

    beterschap jongen

  13. Word gauw helemaal beter, Plato, een half werelddeel leeft (en snottert) met je mee.

  14. staartje zegt:

    Beterschap, boek, dekentje en een muziekje

  15. Arme Plato… heel veel beterschap, neem je tijd!
    We zwijmelen volgende week weer hoor🙂.

  16. Harrij Smit zegt:

    Beterschap Plato! Maar pas wel op…

    een wijsgeer met een volle neus
    moet heel voorzichtig snuiten
    want anders kan hij binnenkort
    wel naar zijn hersens fluiten

  17. ♫ Mel☺dy ♫ zegt:

    Ach Plaatje wat naar, jij bent ziekjes
    in mijn hoofd zitten natte kiekjes
    zakdoekjes paraat
    houdt neus aan de praat
    maak prullenbak blij met die kliekjes

  18. Hierbij past de verkoudheidsblues:

    Hatsjie! Ik ben zo verkouden
    Hatsjie! Ik voel me zo ziek
    Hatsjie! En ik heb ook zo’n hoofdpijn
    Hatsjie; Ik voel me zo diep diep diep diep diep ongelukkig
    Door de griep, die ellendige griep!

    Beterschap!

  19. Heel vervelend.
    Vanuit hier wens ik je beterschap toe! Dat je maar weer snel de oude mag zijn!!

  20. minoesjka2 zegt:

    beterschap hoor, ziek maar goed uit.

  21. Niets voor jou om even af te haken. Van harte beterschap en tot volgende week met een ZOZ.

  22. Beterschap Plato, we zien je vanzelf wel weer verschijnen.

  23. reismeermin zegt:

    Beterschap en het is heel hardnekkig, zo was ik niet helemaal fit vanaf 5 december!

  24. Achgos Plato, beterschap dan maar. Kruip maar lekker onder de wol en ziek maar goed uit!
    gr Bibje

  25. Rianne zegt:

    Beterschap Plaat. Het is een hardnekkig virus. Ben je een beetje voorzichtig met jezelf?

  26. dwarsbongel zegt:

    Ik wens je van harte beterschap! Van mijn inspiratie voor de WE300 is nog niet veel terechtgekomen door allerlei andere aandachttrekkers, maar misschien komt ‘ie nog…

  27. Ferrara zegt:

    Beterschap en flink uitzieken. Wij houden hier wel de wacht.

  28. Toch leuk dat je even langs kwam in de zwijmel. Beterschap!

  29. ingeding zegt:

    beterschap!

  30. ellyvandoorn zegt:

    Gauw beter worden man, sterkte

  31. dieneke zegt:

    Beterschap!!

  32. smijling zegt:

    na al mijn gluren en lezen . toch maar een reactie van een zieke ikanmas beterschap

  33. vlasje zegt:

    Op zijn tijd een natte nies,
    maakt alle ramen behoorlijk vies.
    Beterschap!

  34. hannekelive zegt:

    en dan toch nog zo’n limerick er uit zweten…
    hopelijk ben je inmiddels weer opgeknapt, anders: beterschap!

  35. jeer zegt:

    Plato,

    Als je nog niet beter bent, dan wens ik je bij deze een spoedig algeheel herstel toe!

    jeer

Ja, schrijft u maar.....

