Recensie: boek van HHHulk- Helletocht

Een tijdje geleden nodigde ik de Hartelijke Hot Hulk uit voor een bak koffie.
Hij kwam… maar juist op een moment dat ik in België was.
Hulk stapte weer op zijn racemonster maar niet nadat hij een foto van mijn tuintje had gemaakt en een exemplaar van zijn boek Helletocht in mijn brievenbus had gedeponeerd.

Dit boek (zei ik al dat het Helletocht heette?) las ik afgelopen weekeinde in de trein. Nu kan ik geen meter schaatsen maar ik vind het wel de mooiste sport die er bestaat. Ik bewonder al die gasten, die zo maar even 150 km wegrijden, als Goden. Het zal u dan ook niet verbazen dat ik met ‘gloeiende, gloeiende’ oren dat boek zat op te vreten. Wat kan die man meeslepend schrijven. Toen hij tijdens de tocht voor de tiende keer zijn muts kwijtraakte, greep ik even naar mijn hoofd. Toen hij met bijna bevroren benen over een dijkje kluunde, voelde ik mijn spieren opspelen. Toen hij schuin tegen de harde wind in, met een gevoelstemperatuur van -28 langs de rietkragen kachelde, liepen mij de rillingen over het lijf. Toen hij….
Enfin, het boek, dat ons langs een ijzingwekkend 175 kilometer lang Noordhollands traject mee laat schaatsen, is een sportieve verademing van een echte Noordhollandse kerel die zich, als hij ontdooid en wel weer achter zijn pc zit, omvormt tot een warme persoonlijkheid van wie je met graagte een blogje leest.

Hulk, je hebt een fantastisch boek geschreven.
Daarom beveel ik iedereen die dit leest en een beetje sportiviteit in zijn lijf heeft, dit boek (Helletocht) van harte aan. Koop er meteen twee want het is niet duur en als kadootje zo prettig weg te geven.

Hier leest u meer–>https://helletocht86.wordpress.com

Nu ga ik uitrusten van het lezen

Plato

 

Dit bericht werd geplaatst in verhalen fictie. Bookmark de permalink .

26 reacties op Recensie: boek van HHHulk- Helletocht

  1. Plato zegt:

    hier zou geen reactie mogen staan. Ik heb de reacties uitgeschakeld en toch kan het. Wat doe ik fout?

  2. perikelen zegt:

    Haha ik kan ook gewoon reageren…
    Dank voor jullie kaartje .
    Liefs: Wilma. X

  3. Rob Alberts zegt:

    Ook van mij krijg je nog een reactie:

    Veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar.

    Vriendelijke groet,

  4. Menck zegt:

    Ik wens u en de uwen hetzelfde toe!

  5. Als er dan toch een reactie achtergelaten kan worden, doe ik dat ook nog even.
    Voor jou ook fijne dagen en een mooi en fijn nieuwjaar toegewenst.

  6. staartje zegt:

    Ik wens je een mooi en gezond 2015. (Staat het vinkje uit en kun je toch reageren? Raarraarraar)

  7. staartje zegt:

    Gewoon omdat het kan! mooi park

  8. Marja zegt:

    Ik wens je een geweldig energiek en gezond 2015.

  9. kakel zegt:

    Dat heb ik ook een keer gehad. Kreeg ik toch reacties terwijl ik dat had uitgeschakeld. Zelfs Melody wist het niet. Tja…als die het al niet weet…
    Laat ik dan toch maar van de gelegenheid gebruik maken jou van alles alleen maar het beste toe te wensen. Of laat ik het anders zeggen: ik wens je toe wat jij jezelf toewenst.
    Proost!
    Liefs Kakel

  10. Plaat dat wensen wij jullie ook.

  11. Frederique zegt:

    Hele fijne dagen, Plato. En een gezond 2015.

    Liefs Frederique

  12. Feliz Navidad y un Próspero Año Nuevo 2015 junto con Maria.
    Salu2 de Albert y Mara desde Holanda

  13. Appelvrouw zegt:

    Jij ook dezelfde wensen terug, Plato.
    Dat er geen reacties mochten komen is onaardig, de mens wil ik ook iets terugzeggen, dat is beleefd🙂

  14. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Alle goede wensen voor het komende jaar, Plato.
    Dank voor je geweldig leuke recensie.
    Ik hoor van meerdere mensen dat ze het boek ten tweede maal lezen.

  15. beaunino zegt:

    Het is zeker leuk om te lezen. Vooral als je in Noord-Holland woont en ook van schaatsen houdt;-)

  16. Marika zegt:

    Wat leuk dat je dat boek kreeg, wel jammer dat jullie elkaar gemist hebben die dag.
    En ehh nog een gelukkig nieuwjaar!😉

  17. geesje zegt:

    Nou dan maak ik ook nog ff gebruik van de situatie, inderdaad een boek wat koude rillingen met zich meebrengt!
    Lieve Plato, bedankt voor je mail, jij bent de eerste die ik laat weten wanneer ik weer ga bloggen🙂

  18. Willie zegt:

    Hopelijk lukt de ontmoeting de volgende keer wel, sneu dat je er niet was.
    Mooie recensie !

  19. ingeding zegt:

    waarom wou je hier geen reacties? man, zoals jij dat boek aanprijst, zou ik het nog bijna kopen hahaha al eens nagedacht over een baantje in de marketing?😉

  20. Plien zegt:

    Mmmm, zal op het lijst zetten en als bibliotheekverbod opgeheven is, kijken of mijn bieb het heeft.

  21. Absoluut waar. Ik had ook de eer eentje te mogen krijgen en heb het ook verslonden, in 1x😉

    maar met dien verstande dat ik het las terwijl ik heerlijk op de bank lag, onder een zachte deken.

  22. Mrs. T. zegt:

    Precies, waarom wil je hier geen reacties? Schaatsen is totaal niet mijn ding, maar ik zou het bijna gaan kopen door jouw enthousiaste recensie.😉
    Jammer dat je de Hulk niet in het eggie ontmoet hebt.

  23. staartje zegt:

    Wat leuk! Ik wil het lezen zeker na jouw recensie

Ja, schrijft u maar.....

