WE-300 special

Hallo allen,
Sinds augustus ben ik aan het renoveren. Jaja, ’t wordt mooi (want hulp van een ECHTE klusser) maar het is veel werk. Half december zijn we klaar. Daarna doe ik weer volop mee met bloggen.

Ik bedank allen die me de afgelopen maanden trouw bleven bezoeken.

Door dit alles schoot de WE er deze maand bij in (druk, moe, pijntjes, griep). Maar deze week belde Ria. Ze miste de WE. Dus ik gaf haar een persoonlijk WE-woord zodat ze dóór kon en zei dat iedereen die dat ook wilde mij even moest mailen.
Een grapje.
Maar Ria maakte een WE en ik kreeg inderdaad (leuk) WE-verzoeken.

Omdat helaas niet iedereen bij Ria leest hierbij de oproep:

Wie graag een WE wil, mail plato1948@gmail.com en je krijgt een persoonlijke WE-uitdaging retour.

De links komen, zoals gewoonlijk, onder deze tekst te staan.

Allemaal veel schrijf- en leesplezier.

Groetjes, Plato

Ria    Marja    MdMama    Melody    Rianne    Ferrara    Mrs. Triltaal
Greet    Reismeermin

Dit bericht werd geplaatst in verhalen fictie. Bookmark de permalink .

34 reacties op WE-300 special

  1. Meerdanmamma zegt:

    Leuk Plato,
    Ik heb je inmiddels gemaild.
    Alvast een heel fijn weekeinde gewenst!

  2. Je bent zo druk dat het mij wijs lijkt je maar even met rust te laten ( rust) nou ja dan…druk te laten.🍀

  3. Corja zegt:

    Ha, Plato! Een leuk idee, de persoonlijke WE. Maar de grap vind ik juist dat er over één woord zo veel verschillende verhalen ontstaan. Dus ik wacht even, schrijven doe ik toch wel!😉
    Sterkte met de laatste loodjes. En maak er iets moois van!

  4. Het is een onderdeel van.. geworden.
    http://meerdanmamma.blogspot.nl/2014/11/opvoeden.html, want opvoeden houdt zo veel meer in dan de juiste school te vinden🙂

  5. dat is niet zo slim!
    Ga je mensen om reactie in mail vragen, terwijl je nog zo druk bezig bent😉
    Ik maar w88, en w88 en w88😉

    Je kent me toch, ongeduld was op tijdens het uitdelen toen ik aan de beurt was *grinnik*

  6. staartje zegt:

    Ik mail niet….komt er toch niet van….. Plezier met renoveren en kalm aan. er is meer dan loggen en een WE

  7. kakel zegt:

    Plato, ik ga je zeker mailen! Half december zijn jullie klaar…dat is het al bijna😉 Volgens mij heb je meer werk om iedereen van een eigen woord te voorzien dan een “officiele” we-300 te plaatsen, maar leuk vind ik het wel. Fijn weer iets van je te horen. Neem je tijd, krasse knar…
    Liefs Kakel

  8. smijling zegt:

    hallo Plato
    ik wil ook mee doen aan jou WE300 groetjes ikan

  9. Willie zegt:

    Een grapje met onverwachte gevolgen.
    Je wordt bedolven onder de verzoekjes.🙂
    Hopelijk voel je je nu wat beter, beterschap en sterkte met de laatste loodjes.

  10. Dwarsbongel zegt:

    Mooi idee, maar ik vermoed dat je hier méér werk van hebt dan van een normale WE-uitdaging…
    Ik laat het er even bij, maar misschien verzin ik zelf nog wel een thema of laat ik Marijke er een kiezen; we vervelen ons momenteel bepaald niet…

  11. Rianne zegt:

    You’ve got mail…😉

  12. Pingback: WE-300 – Joggen en daten | Wiebeltjes

  13. klaproos zegt:

    ja plaat dat is een aanslag op je leven zo’n heftige verbouwing hé, je weet ineens weer dat je spieren hebt waar je ze nooit had verwacht,
    doe maar lekker rustig aan en probeer vooral ook te genieten van alles wat je doet,
    xxx

  14. jeetjemina zegt:

    Ik kom je even sterkte wensen met de verbouwing! Gelukkig heb je hulp.
    Wat bijzonder dat je ieder die daarom vraagt een WE woord toestuurt!
    Ik zou zeggen: verzin het lekker zelf! Of niet dan? Maar ja je bent aardig of niet!!!

  15. Ferrara zegt:

    Heb mijn WE-300 ingeschoten, wil je niet verder in de stress werken.
    http://ferrara-victoriene.blogspot.nl/
    Doe rustig aan en zie eerst lijf en leden weer in het gareel te krijgen. Ik denk te weten hoe het voelt …

  16. Pingback: Huishouden | Pippi's hometown

  17. smijling zegt:

    ik heb mij vertrouwen uit gesproken op mijn http “://smijling.wordpress.com.kon het niet plaatsen waar het hoor na de renovatie nog maar eens extra les

  18. gewoonanneke zegt:

    Mijn bijdrage ik het het woord in het midden gelaten, kijken of de mensen het er uit kunnen halen. Wel leuk zo’n opdracht, ga de andere ook nog een keer lezen.
    https://gewoonanneke.wordpress.com/2014/12/04/we-300/

  19. minoesjka2 zegt:

    Wat een leuk idee zeg!! En goed trouwens weer wat van je te lezen, al moet ik zeggen dat bij mij het bloggen ook op een laag pitje staat. Helaas niet opdat ik hard aan het klussen ben, maar meer omdat ik van een klusblessure moet herstellen en veel afspraken heb.

  20. Dwarsbongel zegt:

    Tja, ik heb zelf ook een aantal keren klussen gedaan/geholpen, voor anderen en ons zelf, dus het leek me geen slecht idee om je even met rust te laten. Ik heb er ook nog even over gedacht om zelf een thema te kiezen, maar dat is er helemaal bij in geschoten. Niet erg druk, maar druk genoeg met allerlei besognes. De ZOZ is een leuke uitdaging, en ik heb de 6 woorden met beeld teruggevonden. Maar de WE300 mis ik toch wel een beetje. Gaat alles volgens plan (ongeveer, ervaringsgewijs zeg ik: nooit helemaal)…?

  21. reismeermin zegt:

    Nou ik heb je gemaild, ik ga eerst eens lezen bij de anderen.

  22. Marika zegt:

    En is de renovatie al bijna klaar?😉

  23. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Oké!
    Ik snap het zelfs😉
    Een man moet doen, wat hij moet doen.

  24. Frederique zegt:

    Hallo Plato, mijn bijdrage staat op mijn blog. Een leuke invulling.

    http://fredriguswereld.blogspot.nl/2014/12/relatie-onder-druk.html

    Ik hoop dat de verbouwing op zijn einde loopt en dat je dan eerlijk kunt gaan genieten.

    Liefs Frederique

  25. smijling zegt:

    het is heel mooi aan het worden Het is altijd al mooi en netjes maar nu super mooi

  26. Hoe gaat het Plato, is het einde al in zicht?

Ja, schrijft u maar.....

