One O one: WE-300

Ik ben mijn tuin aan het herscheppen. Lag hierbij nu maar de nadruk op (her) scheppen. Maar nee. Het uitroeien van diepliggende wortels en het uitschakelen van onkruid neemt (te) veel tijd in beslag. Ik werk stug door maar eigenlijk voel ik me bekaf.

Vandaar dat ik een piepkleine time-out neem tot a.s. dinsdag.

Ik weet dat sommige mensen smachten naar een WE-300 en mompelen: ‘hij is al twee dagen te laat en we horen maar niets!’
Ze hebben groot gelijk. En daarom is hier de WE-300 t/m 31 augustus.

Schakelen

Veel schrijfplezier. Vanaf dinsdag plaats ik de links.

Groetjes

Plato

Melody I    Plien    Corline I   Ria    Rianne    Smijling    Marja    Dwarsbongel    Reismeermin    Melody II    Anneke    Corline II    Mrs T    Laura    Me    Hulk
Minoesjka    Plato    Staart    Rebelse    Letterzetter    Natasja    Marja

Dit bericht werd geplaatst in WE-300. Bookmark de permalink .

52 reacties op One O one: WE-300

  1. Me zegt:

    Yihaa! Mijn mallemolen is al aan het draaien! Liefs, Me

  2. Marja zegt:

    Rustig aan, Plato. Je hebt maar één lijf. Wees er zuinig op.

  3. Me zegt:

    Ohja… Uiteraard heft Marja gelijk. Als je moe bent, moet je rusten, Plato!

  4. Petr@ zegt:

    Groot gelijk, de boog kan niet altijd gespannen staan! Even tijd om te relaxen.
    Hier ook veel onkruid in de tuin, van dat woekerende, bijvoorbeeld winde, het klinkt zo mooi, maar het is verstikkend en moet met wortel en al verwijderd worden. Of zevenblad, ook zo irritant.
    Geniet van je rust!!

  5. Dat onkruid ja…. vreselijk. Wat zou moeten groeien weigert en wat niet hoeft te groeien tiert welig. De natuur zit soms raar in elkaar. Succes met de tuin!

  6. Margreet zegt:

    Zet je tuin vol aardappels, nou ja dat kan pas in het voorjaar, maar straks vriest alles toch dood?
    enne, veel onkruid kun je eten, goed voor je zelfs he..misschien staat er wel precies wat je nodig hebt?

  7. minoesjka2 zegt:

    Plato, rustig aan man …….. neem je tijd en ik hoop dat je dinsdag voldaan schrijft dat de klus in de tuin geklaard is🙂 Ondertussen ga ik weer denken over de nieuwe WE300

  8. Rianne zegt:

    Let op jezelf.. Wij wachten wel met schakelen..

  9. Trees zegt:

    Veel succes Plato… een tuin opknappen is behoorlijk intensief! En niet teveel achter elkaar willen hè.
    Ik doe op het moment niks anders dan ‘schakelen’ dus er zal wel wat tevoorschijn komen😉

  10. Melody zegt:

    time jij maar ff lekker out hoor….. ik wacht wel….

    tot dinsdag

    http://melodymusic.nl/?p=24454

  11. Willie zegt:

    Werk niet te hard Plato, beter wat later klaar dan jezelf teveel uitputten.
    Schakel in een lagere versnelling.😉
    Het is wel een voordeel dat het nu wat koeler is.

    En dat alles in precies honderd woorden!🙂

  12. inge zegt:

    toch leuk dat je op mijn verjaardag terug komt ^^ alleen, dan ben IK er weer niet! wroet en schep ze en wel foto’s plaatsen van het resultaat!

  13. ria zegt:

    Rustig aan Plato .Wij wachten en schakelen jou nooit uit.
    groetjes, Ria

  14. smijling zegt:

    tja elke keer twee baken vol plus het werk in die hitte ,kan niet rust nu ?

  15. Tja, dat onkruid? Meestal geniet ik er van en laat ik het gewoon groeien. En soms heel soms zaai ik zelfs een beetje onkruid bij.
    Let op de rug, want fabeltjes over onderhoudsarme tuinen bestaan niet.
    Vrolijke Vakantiegroet

  16. Pingback: WE-300 Schakelen | Plien's wereldje

  17. Plien zegt:

    Goed op jezelf letten Plato!

    En mijn excuus aan iedereen dat ik WE Boeien nog niet bij iedereen heb gelezen, ga deze week inplannen.
    En hier mijn bijdrage van Schakelen.
    http://plienswereld.wordpress.com/2013/08/11/we-300-schakelen/

  18. Plato niks woekert sneller als onkruid is het niet in de tuin dan wel *althans bij mij * op mijn hoofd en plaatsen waarvan ik dacht gespaard te blijven hahaha…..Lekker rustig aan😉

    Leuk item schakelen !

  19. Corline zegt:

    Plato, scheppen is, denk ik, eenvoudiger dan HERscheppen. Hoop dat je het tot een goed einde brengt. Doe af en toe een stapje terug om te kijken. Soms ben je al verder dan je denkt.
    Hier is mijn bijdrage aan WE-300-schakelen: http://wp.me/p36K0e-9N

  20. ria zegt:

    Hier is mijn bijdrage Plato : http://www.rias-weblog.nl/?p=3482
    Groetjes, Ria

  21. gewoonanneke zegt:

    Ja dat is altijd een hele klus, heb nu twee tuinen maar mijn eigen tuin schiet er nu wel eens wat bij in. Gelukkig staat ie vol dus valt het onkruid niet zo op. Ga een denken over schakelen. Veel plezier met tuinieren.

  22. Pingback: WE-300: Schakelen | Wiebeltjes

  23. smijling zegt:

    we 300 is klaar schakel U het verder
    groetjes ikan

  24. Pingback: Schakelen | reismeermin

  25. Pingback: Schakelen | Rammelaars

  26. Corline zegt:

    Plato, is de tuin op orde? Uitgerust?
    Hier is nog een WE, maar nu voor de verandering eens serieus.
    http://ajroc.wordpress.com/2013/08/15/struikelen-over-het-verleden/

  27. Pingback: WE 300 : Schakelen | dewerelddoordeogenvanjuistja

  28. Yvonne zegt:

    opletten dat je door het onkruid vergeet waar je tuin is. voor je het weet beland je in de gemeentetuin! mijn tuin is betegeld, vreselijk, dat wordt in het voorjaar geen wortels verwijderen maar tegels ppppppffffffff.

  29. Me zegt:

    Ze staat er, mijn WE. http://www.me-myself-and-we.blogspot.be/2013/08/we-300-schakelen. Veel leesplezier! Hoe zit het verder met je tuin? Liefs, Me

  30. minoesjka2 zegt:

    Zo te zien ben ik niet de eerste🙂
    Hier mijn bijdrage en van de week zal ik bij alle andere eens op mijn gemak gaan lezen🙂
    http://minoesjka2.wordpress.com/2013/08/19/we300-schakelen/

  31. Pingback: Schakelen We300 | apenstaartjeweblog

  32. Op de valreep hier ook mijn bijdrage: http://www.rebelsehuisvrouw.nl/we300-schakelen/
    Ik vond het een lastig woord!

  33. Pingback: Heupje hier, knietje daar | Letterbak

  34. Letterzetter zegt:

    Nog net op tijd… mijn bijdrage http://letterbak.wordpress.com/2013/08/26/heupje-hier-knietje-daar/
    Het mooiste vermaak is leedvermaak…

  35. Plaat er is 1 ding dat ik gemeen heb met de heer Crietieck.
    En dat is azijn……
    Jawel! Azijn !
    Ik gebruik het kwistig in de tuin om onkruiden te verdelgen.
    Twee keer per jaar besproei ik de terrassen en de houten tuinmeubelen met azijn. En je hebt nog nooit zoiets schoons gezien.
    De onkruiden nemen de benen als ze mij aan zien komen met de spuittoestand.
    Begeef je daarom spoorslags naar de supermarkt voor flessen schoonmaakazijn en je rug m benen en gemeld zal je dankbaar zijn.

  36. Ook ik kreeg (eindelijk) inspiratie tijdens het wieden van het plantsoen. http://tasja72.blogspot.nl/2013/08/afdeling-h2-zuid.html
    Op de valreep…

  37. Pingback: WE-300: Schakelen | Jackles

Ja, schrijft u maar.....

