Weblogperikelen

Net las ik bij Hanneke dat weblog voornemens is om inactieve blogs weg te halen. Ik werd onmiddellijk kwaad. Na alles wat ze fout gedaan hebben zullen ze er wat mij betreft niet zo makkelijk vanaf komen. En ik ben niet van plan me een ongeluk te gaan sjouwen met bestanden.

Ik koos er voor om gewoon dit berichtje te plaatsen. Als ik er elke week iets op zet, dan is mijn weblog niet meer inactief en kan ik in alle rust mijn bestanden selecteren, herschrijven en de beste stukjes overzetten naar wordpress. Ik stop met mijn weblog als dat MIJ past en niet als het Sanoma past.

Wilt u het stukje op mijn ooit zo geliefde plekje lezen, dan moet u hier zijn. Ik ben benieuwd wie de moeite neemt 🙂

Inmiddels heeft Cornelis Critieck hetzelfde gedaan op schrijfbloc –> Lees het hier.
Ha, Cornelis gaat weer verhuizen. Ben ik eindelijk van die chagrijn af.

Morgen ga ik eens nadenken over de WE-300 want dat wordt wel eens hoog tijd.

Groetjes van een wrevelige Plato.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

24 reacties op Weblogperikelen

  1. minoesjka2 zegt:

    Plato, je bent een kanjer!!! En uiteraard was ik veel te nieuwsgierig en ben gaan lezen. 🙂

  2. Willie zegt:

    Inactieve weblogs weghalen, dat hadden ze moeten doen vóór de migratie. Om ze nu weg te halen is echt oneerlijk, voor veel mensen is het hun archief.
    Hoe vaak zou er een logje gezet moeten worden om actief te zijn? Elke maand, een paar maanden?

    Goed idee om Schrijfbloc weer in gebruik te nemen voor Cornelis Critieck, dan is dat meteen weer actief. 😉

  3. Trees zegt:

    Precies, ze moeten niet denken dat ze de baas zijn daar! Goed gedaan! Ik ben al langs geweest 😉

  4. klaproos zegt:

    goh ja plato,

    sanoma doe tmaar wat ze denkt…
    van mij…

    mogen ze de boom in, met alles wat weblog heet,
    ik ben er klaar mee,
    maar ze blijven wél vanmijn weblog af, want ik klaag ze aan:-)
    of hang ze eigenhandig in de boom,

    de knoeiers,

    xxx

  5. jokezelf zegt:

    Ik probeer in te loggen, maar “de webpagina kan niet worden weergegeven”. Duh!

  6. Pingback: Weblog.nl verwijdert blogs waar niet meer wordt ingelogd | Jokezelf

  7. OT: Ik kom jou (via de weblog van Melody) een hart onder de riem steken:

    Ik ben het met Melody eens dat we iets voor elkaar kunnen betekenen als het niet goed gaat met de ander. Al is het een klein berichtje. Ik weet niet wat er aan de hand is en dat hoeft ook niet. Daarom wens ik jou sterkte/beterschap!

    Groetjes,
    Emmelinda

  8. Oeh, irritant zeg. Ik heb alles overgezet van weblog naar wordpress maar hou het voor de zekerheid gewoon aan daar. Je weet maar nooit. De weblog van Marc (mijn man) hebben ze al voor de verhuizing weggemikt. Zo irri. Ik ben dan ook even gaan kijken via jouw link. En nou snel even een neplogje maken op mijn oude web-log-weblog ;-). Bedankt voor de tip, ik had het toch fijn gevonden als ze een mailtje gestuurd hadden? Maar ja ach…

  9. artmus zegt:

    Mijn bestanden heb ik inmiddels overgezet dus ze doen maar bij Sanoma.
    Maar jou oplossing is wel slim.

  10. reismeermin zegt:

    Met dank aan Melody is de export en de import van stukjes geslaagd.
    Van 93 naar ruim 600 stukjes in een dag. Wat een werk.
    En volgens Melody kan je wel een opkikkertje gebruiken.
    Dus ik stuur even wat infraroodlicht, ik heb gehoord dat dat heel goed tegen artritis helpt..

  11. smijling zegt:

    ha die plaat
    lang niks gezien lang niks gehoord.
    hoorde dat je in Belgie was ?
    Maar zo gaat het in het bloemen /bomen buurtje
    toch wil ik een opkikkertje achter laten bij jou
    veel sterkte
    xxxxx ikanmas

  12. Ria zegt:

    waarom komt mijn reactie niet door?.En Cornelis mag niet verdwijnen.
    groetjes, Ria

  13. Wat denken ze wel daar bij Sanoma?!
    Goed gedaan Plato!

  14. staartje zegt:

    Top plaat moet ik nog aan het werk in mijn vakantie……..

  15. inge zegt:

    ik weet m’n login niet eens meer en dus zal mijn archiefje daar dan wel verloren gaan. ik weet alleen dat ik onwijs blij ben dat ik direct bij het eerste teken van ellende daar weg ben gegaan. toen ze nadat ze beloofden reclame-vrij en gratis te blijven binnen een paar maand met die balk kwamen OF je moest dokken, wist ik, die lui zijn niet te vertrouwen. wegwezen! ^^

  16. jeetjemina zegt:

    Het moet niet gekker worden!
    Mijn weblog, zie hier http://jeetjemina.weblog.nl/
    is helemaal verpest. Er staan gekke tekens in maar erger nog: ik kan er totaal niks meer mee,.
    Als ik al zou willen, ik kan er niet eens meer iets aan toevoegen of aan veranderen.
    Mailtjes naar weblog.nl hebben geen zin. Logisch dat dit een slapend blog is geworden.
    En die worden nu dus vewijderd! ongelooflijk. Zonde van die honderden foto’s.
    gr eva

  17. HansDeZwans zegt:

    Maar wat is dat toch allemaal. Gelukkig heb ik toen onmiddellijk voor wordpress gekozen. Wij zullen blijven reageren, dat is ook een teken van een levende blog.

  18. maurice zegt:

    plato, bij mij laadt je oude blog niet. heb t paar keer geprobeerd, zelfs via google. maar tis wel erg schandalig. ik zou graag lezen wat je schreef.
    ik wil zelf ook naar een andere plek, bij blogse verwijderen ze overigens ook inactieve weblogs, zonder kennisgeving, ook nog!!

  19. Billy zegt:

    goed gedaan, Plato!
    Ik plaats er maar beter zelf ook af en toe iets op dus… 😉

Ja, schrijft u maar.....

