One o One: Moezel

Mense, hier een berichie van Plato. Lees maar effe:

Beste Jordy,
Terwijl jij en zoon op het huis passen, rijden Maria en ik maandag naar de Moezel. We rijden via Euskirchen, Rüdesheim, Trier, Prüm en Wiltz. Elf dagen later zijn we weer in Hasselt. 
De Moezel moet mooi zijn. We zijn benieuwd.  Zo mogelijk zullen we af en toe en verslag op de blog zetten.
Zeg maar tegen de lezers dat de WE-300 verschuift tot
na mijn vakantie. Wie nog iets wil schrijven over ‘schaduw’ heeft dus nog even tijd.

Nau weet u het. We wachte af.

De groete

Jordy

Dit bericht werd geplaatst in Jordyverhalen. Bookmark de permalink .

21 reacties op One o One: Moezel

  1. Mrs. T. zegt:

    Fijn, dank je voor het doorgeven. 😉

  2. datzalwel zegt:

    Een fijne reis Plato, en of de moezel mooi is!! Het is nog wel wat vroeg in het seizoen maar ik denk dat het ook nu mooi zal zijn.
    Groetjes.

  3. klaproos zegt:

    dank je wel jordy,
    je bent wel lekker handig met bloggen, misschien is dat wel een leuke hobbie voor jou,

    dag plaatje en maria,
    geniet van jullie vakantie,

    * zwaai zwaai *

    xxx

  4. ram1955 zegt:

    Geniet van jullie vakantie. Misschien is de ooievaarstad Munster een leuke dagtrip en Riquewihr is ook erg mooi. En succes met oppassen, Jordy.

  5. artmus zegt:

    Veel pleziet Maria en Plaat!

  6. Novelle zegt:

    Jordy bedankt voor de informatie en wens Maria en Plato maar mooie dagen toe van mij.

  7. Trees zegt:

    Nou dat weten we dan he… gedraag je hoor Jordy! En Plato en Maria wens ik een hele fijne vakantie!

  8. baasbraal zegt:

    101 woorden precies, ik heb het nageteld (2x) Knap Jordy, dat door jouw bijdrage het precies lukte. Als je wat van ze hoort, laat dan even weten dat ik aan ze denk en ze een heerlijke vakantie gun…..

  9. Ria zegt:

    Heb je niks aan hè Jordy ……gedraag je hoor Jordy! Jij vervangt nu Plato en het eerste stukje heb je er goed vanaf gebracht. Zie mijn duim omhoog gaan. Plaat en Maria ,een fijne vakantie en elk stukje hoe klein ook is welkom. Jordy jij kunt leuk bloggen, horen wij wel wat van jou tussendoor??
    groetjes tante Ria

  10. marolina zegt:

    Nou moe, laat ie de zaak zomaar 11 dagen in de steek? gelukkig ben jij d’r nog Jordy.
    Nou goed, ik hoop dat ze er een mooie vakantie van maken, ze moeten wel wat mooie foto’s plaatsen straks he, da’s wel het minste.

  11. Voetje zegt:

    Geniet maar van je vakantie! Volgens mij heb je die wel verdiend!

  12. Willie zegt:

    Mooie streek, maar alleen Trier ligt aan de Moezel. Nou ja, je zegt ook niet dat de andere steden ook aan de Moezel liggen. 😉

  13. Geronimo zegt:

    Geniet van de welverdiende vakantie!

  14. minoesjka2 zegt:

    Nou, Plato, waar jullie nu verblijven, ben ik een paar jaar terug ook geweest ……… ik vond het schitterend ………. ben benieuwd of jullie net zo genieten.

  15. tagrijn zegt:

    Te laat om je nog een goede vakantie toe te wensen. Dus: hoop dat je weer fris en fruitig terugkeert boordevol inspiratie.

  16. inge zegt:

    oh hoe heerlijk! hoop dat jullie onwijs genieten en mooi weer hebben! tot snel!

  17. Door zegt:

    Ik dacht: ik kom hier ook maar ‘ns lezen, want ik zie je naam regelmatig onder reacties staan op blogjes van medebloggers. Maar nu ben je op vakantie! Na ja zeg.

  18. Zeker weten dat de Moezel mooi is. Rond Trier, Prum en Wiltz heb ik heel veel gefietst.
    Ik hoop dat jullie het naar je zin hebben en je voet zich een beetje “koest” houdt, Plaat. Uitrusten en herboren terugkomen!

  19. Plato zegt:

    plato reageert even:
    We hebben het leuk. Momenteel zitten we in Prüm. Vanavond ga ik hier een verslagje maken. Dus nog even geduld :-). Tot later.

  20. Door zegt:

    Nee, ik heb geen wordpress account. De account ‘hierdoor’ is ooit aangemaakt om gemakkelijker te kunnen reageren bij collega-bloggers. Ik log al een paar jaar op http://www.doorgaatervoor.punt.nl
    Groeten!

Ja, schrijft u maar.....

