Helderziend. Debuut van Maria

Dames en Heren (tromgeroffel)…. mag ik uw speciale aandacht, hier is het allereerste stukje van Maria. Een one-o-one. Jawel… het is haar weblogdebuut.

Man en vrouw zitten op de zetel…
Plots…

Ik wist het! Ik wist het!!
Dit gelijkt wel paranormaal!!

Maar Robert toch, wat overkomt je plots?

Schat, ik ZIE…ik ZIEEEEE!

Maar liefke, wat bedoel je eigenlijk?
Zoetje toch, je maakt mij bang wees eens duidelijk?
Mijn hart bonst haast uit mijn lijf.
Wat heb je plots??

Ik zie oh zooooooo helder.

Ach man, wat klets je nu weer?
Teveel naar Hans Kazan gekeken?
Je wil toch niet beweren dat je helderziend bent?

Maar schat 😦 hoe kom je daarbij?
Ik zie eindelijk weer helder.
sinds ik mijn brillenglazen vervangen heb

@ Plato: bedankt voor het uitlenen van je weblog 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Fictieve verhalen. Bookmark de permalink .

Ja, schrijft u maar.....

