Mijn foto’s weerspiegelen mijn leven

Deze foto’s geven een belangrijk deel van mijn leven tot 2008 weer. Maar niet alles. Ik zie dat zoon er niet bij staat. Waarom? Weet ik niet maar hij hoort erbij. Ik zal het hier eens proberen te veranderen.

VaderMoeder_2Piet_2 CarolineGermaineCarterfamilyJohn_lennonEko_gitaarLouvin_brothers PlatoComputerAardbol_4Schaatsen_4Calatrava_2Cartoonhr_3NedliteratuurRussische_literatuurNescio Tsjechow Karelreve Leo_tolstoi

Na 2008 komt daar nog een dimensie bij. Maar dat weet ik dan nog niet.

Dit bericht werd geplaatst in Familieverhalen. Bookmark de permalink .

Ja, schrijft u maar.....

